با سلام و احترام خدمت کاربران گرامی

مفتخریم که بعد از گذشت مدت کوتاهی در بین کاربران ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار شدیم بی‌شک این امر تصادفی نبوده است و حاصل تلاش شبانه‌روزی کارشناسان فنی ترا سرور ، کیفیت ارائه خدمات منحصربه‌فرد و همچنین وجود مشتریان عزیزی بوده است که در این مدت ترا سرور را یاری نموده‌اند .

با توجه به استقبال از سرورهای ایران، ترا سرور بر طبق رویه کاری مجموعه ، خود را مجاب می‌داند در جهت افزایش رضایت‌مندی کاربران و همچنین بالا بردن کیفیت سرورهای خود همواره تلاش کند . در این راستا ابر سرور ایران با مشخصات ذیل به مجموعه سرورهای تراسرور اضافه گردید تا بتوانیم پاسخ گوی مناسبی برای نیازهای حرفه‌ای کاربران ایرانی باشیم.



مشخصات فنی سرور اصلی :


سرور اصلی ایران دارای 2 عدد CPU قدرتمند Intel® Xeon® Processor E5-2640 v2 به همراه 64 گیگابایت رم پرسرعت HP و همچنین دارای دو هارد سرعتی 1 ترابایتی یک هارد SAS و یک هارد SSD می باشد . به طبع این تجهیزات باعث می شود منابع کاملاً اختصاصی به کاربران ارائه شود . امیدواریم این منابع بتواند پاسخ گوی نیازهای حرفه‌ای کاربران ترا سرور باشد .

ابر سرور ایران
عکس از سرعت تست سرور


بنجمارک پردازنده سرور



علاوه برافزایش کیفیت فنی سرور یکی از دغدغه‌های اصلی ترا سرور ارائه بستر مناسب اینترنت برای سرورهای خود بوده است . با توجه به اینکه در کشور ایران مشکلات فراوانی اعم از پهنای باند نامناسب ، کیفیت پایین شبکه داخلی ، قطعی‌های مکرر و قیمت بالای پهنای باند وجود دارد تراسرور همواره تلاش کرده است که از دیگر رقیبان خود پیشی گرفته و با انتخاب های درست خود نهایت کیفیت را باقیمتی مناسب برای شما کاربران گرامی فراهم نماید؛ در همین راستا اقدام به تغییر دیتاسنتر قبلی کردیم تا بتوانیم کیفیت بیشتری را برای شما مشتریان عزیز فراهم نماییم. امید است در این راه بتوانیم همواره به تجارت شما رونق ببخشیم ، در آینده‌ای نزدیک منتظر تحولات و خبرهای خوشی از تراسرور باشید .



مدیریت تراسرور-
 
 


Friday, August 1, 2014

« برگشت